trött på skolan !

åhhhhhhhh! fan va trött ja är på skolan ! orkar fan inte, hela tiden konflikter eller mycket saker !
gick bara på engelskan idag sen blev ja ut skickad från no:n för ja råkade ha sönder en sak eftersom cesar stoppade en isbit i min å emmas tröja ! åh då får ja å cesare inte vara med på no:n ? fan va ja lacka så ja orkade inte vara kvar i skolan + att ja började få huvudvärk så ja åkte hem, träffade maria på bussen satt å snackade med henne lite sen när ja kom hem kollade ja min min favo serie sen har jag pluggat i ungefär två timmar, med engelskan och sen lästa ja i svenska boken.. jag får fan mer gjort när jag är hemma än i skolan ! imorgon har vi inga jobbiga lektioner så då kanske ja orkar vara i skolan, vi har no, idrott, b-språk, lunch, slöjd sen slutar vi menmen vi får se.. föresten så ringde min lärare preics hem till mig.. hon undrade hur jag mådde och varför ja gick från no:n "de va alltså hon som skickade ut mig"  men hon menade på att ja skulle väntat där ute med dom andra som inte labbade och så skulle hon prata med med å cesare sen, fuck no att ja är kvar där när man blir ut skickad för ja råkade ha sönder en sak:S aja skit samma orkar inte bry mig om de nu.. imorgon är de fredag då är de helg ! jippi :D

när pappa kommer hem ska vi åka å köpa den dära hemliga saken till mig:)
ni får veta vad de är när ja kommit hem ! någon som kan gissa vad det är ?

nu ska jag lägga mig i kristofers säng å kolla på 90 210 och bara ta de lugnt, de är ja fan värd efter att ha skrivit en hel sida på engelska om kebnekaise !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0