sjuk

Vaknade klockan 7 av att min väckaklocka ringde och tanken slog mig precis då, neeeej inte skolan ! var verkligen inte sugen på att gå till skolan, sen hade jag jätte ont i ryggen å halsen så ja bestämde mig för att vara hemma å vila upp mig, så mamma sjukanmälde mig och sedan somnade jag om.
skönt att bara vara hemma å gå i mjukiskläder osminkad å bara ta de lugnt, ioförsig så är de inte kul att vara sjuk men men that's life. gjorde fattiga riddare till frukost/lunch har inte ätit de sen jag gick i kanske 3an (?!) de var iallafall gott och till de kollade jag självklart på min favorit serie gossip girl ! bästa serien ever !
så har min dag sett ut, nu ska ja krypa ner i min brorsas säng och fortsätta kolla på någon serie jag började kolla på idag "minns inte namnet"


en bild på mig å syster på tedds brygga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0