back om track

Jaha då var man här igen då, har ju bytt mellan flera bloggar på sista tiden, vet inte riktigt varför men så har det iallafall varit, men nu är jag tillbaka där jag började. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt men kan inte lova att de kommer bli dagligen men jag kommer skriva när jag känner för det ! min blogg my rules !

I min blogg kommer ni kunna läsa om bl.a, min vardag, mode, mina känslor och mycket bilder och så !

Hur blir de med min gamla design som felicia gjorde till mig ? hmm.. den får vara kvar ett tag, sen ska jag göra en ny när ja kommit igång lite mer.

kommentarer ? jag älskar att får kommentarer, skriv gärna vad du tycker om min blogg eller om de är något du tycker jag ska förbättra eller så !

uppdatering ? som jag skrev här uppe så kommer ja uppdatera när jag har tid, men ska försöka göra de så ofta som möjligt

om ni vill att jag ska ha med något speciellt i boggen så får ni gärna säga till, te.x frågestund eller något liknande.

kram kram eran Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0