we are the best and you know it !


Har jag dig vid min sida så klarar jag allt !
nu får de räcka med inlägg för mig idag, hihi många bilder blev de ;) nu blir ni glada va:O
föresten vill ni höra emmas och mina planer för imorgon ?
vi ska gå upp vid halv 10 och sen ska vi direkt åka och sola i alvik eller brommaplan sen ska vi till city gross och handla "sling medel" till emma (a) ju ni kan ju gissa vad dom söta blondinerna ska göra ! precis ! slinga håret (igen) haha ja har ju redan fått slingor från min favorit kusin så jag behöver inte köpa de sen ska vi gå hem och slinga håret och typ äta frukost och sen ska vi bada:) och sedan måste jag packa eftersom jag ska var i T-centralen 15,15. och sen glömde jag att vi ska in till stan och köpa smink till emma ! ja så här ser våran dag ut, hoppas ni andra får de kul på praoen hahahahahah medans jag och emma har de sjukt chill hemma !
we are the best and you know it ! love caroline

Kommentarer
Postat av: emma

du är min favoritk kusin åxå carro ;)

2009-05-15 @ 18:13:12
URL: http://tybell.blogg.se/
Postat av: Anonym

carro, 99% har också ledigt från praoen eftersom att de e lördag imorron!<3

2009-05-15 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0