vill inte på på praoen !

godmorgon, usch ! jag vill inte gå upp, ja vill ligga i min säng hela dagen och bara tänka..
jag vill inte gå till praoen och diska och plocka bord:( de suger..
jag längtar tills de är helg ! för de första så kommer de ioförsig var väldigt mycket träningar
men jag får iallafall träffa min syster och sedan ska emil sova hos mig sen får ja träffa tedd :D
kan min helg bli bättre ? men nu måste ja snart gå upp, för när denna dagen är slut så är det
bara tre dagar kvar, de ska jag väl orka ! ikväll är de träning så de blir inte mycket bloggande
för mig, men skriver nog lite när jag kommer från träningen iallafall. pussss påå err

föresten, va bra gossip girl var igår, ja såg ett och ett halvt avsnitt sen somnade jag till
och sedan vid halv tre fick jag ett sms av emil haha, så då låg vi och sms:ade lite
lite crazzy haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

emil holmström? :O

2009-05-05 @ 14:32:17
Postat av: Anonym

ja

2009-05-05 @ 16:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0