vi hatar domarna !

Hej sötnosar !
Nu är vi hemma igen från en underbar helg, tävlingen gick väl sådär:/ vi kom tre plattser från final, ja säger bara "HATA DOMARNA" men annars har min helg varit under bara, underbara vänner, träning, spökrunda och mycket mer. avensjuka ? förstår de.. haha skoja. men jag tänkte inte skriva så jätte mycket vi låter bilderna tala för oss ;) kommer även lägga upp lite videos ikväll så håll ut ! men ni ska veta att jag älskar er tjejer !


buss resan på väg till Falun

Jenny & Cassi <3

Emma & Vilma <3

Vi körde sanning & konsekvens haha

Vi sov i ett klassrum

cashflow ;)

Jenny är på en promenad, och gumman har du tappat något ?

Jaså de var trosorna du hade tappat. hahaha skoja !

Spökrundan halv 1 igår, gissa om vi var rädda :O

bästa gruppen ever !

<333333333


Kommentarer
Postat av: jenny

oops, mina trosor :p haha!

2009-05-17 @ 19:54:09
URL: http://jend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0