är trött på livet..

usch va ja känner att mitt liv verkligen är skit ibland.. och speciellt nu..
för det första så tror ja kanske att jag har sårat någon "igen" men kan tyvär inte styra min känslor.. och om du läser detta så vill jag att du ska förstå att allt du skrev va jätte gulligt och ja tog verkligen inte illa upp (du vet vad de är) och jag är verkligen inte arg men de kändes bara inte rätt.. är jätte ledsen för de men.. men vi.. får se lite längre fram i livet kanske vi hittar tillbaka till varandra ?

och den andra saken är att ni vet ju att jag har bytt prao till svenska dagbladet. och ja vet inte vad jag ska säga, började med att jag försovde mig idag, vaknade halv 12 av att min bror kom in och sa att jag måste gå upp för ja hade försovit mig så då fick jag stress förbannat jävla mycket var inne i stan halv 1 och egentligen började jag klockan 10 så var   rejält försenad. sen när jag kom dit så gick vi å åt någonstans och ja gillar inte å prata med folk som jag inte känner.  eller jo jag älskar att prata med typ ungdomar som är i min ålder som man kanske har något gemensamt med men liksom en som typ är 45 ?! vad har vi gemensamt ? jaja de funkade sen gick vi upp på svd "där ja jobbar" och jag fick låna en data som jag aldrig använde.. fick gör en övning sen sitta och försöka hitta om de var några stavfel i tidningen.. de var väl helt okej för jag var så trött ! sen fick jag gå hem vid 5.. fattar ni, jag var där i 4.5 timme idag och de var länge tycker ja tänk  då dom andra dagarna ! 7 fucking timmar !? aldrig,aldrig,aldrig att jag gör de ! tänker inte gå på den dära praoen vad mamma och pappa än säger ! jag tänker bara inte ! varför ska man behöva göra något som man inte vill ?! visst de kanske är lärorikt att lära sig nya saker..men om man känner att de verkligen inte känns rätt så ska man väl inte behöva göra de?! alla andra har ju typ sådana jobb där man typ jobbar litegran och sen liksom tar de lite lugnt som de ska vara på en prao.. de är liksom 4 dagar kvar vem fan bryr sig ? jag kan lika gärna vara hemma då..

är så jävla ledsen just nu.. känner bara för att åka iväg någonstans där jag kan vara för mig själv och bara få tänka.. känns som allt bara blir skit vad jag än gör. killar,vänner,familjen,jobb.. allt ! vad jag än säger så blir de fel.. och förut så försökte jag prata med mamma och förklara varför ja inte vill gå på praoen men de känns som hon inte vill förstå.. de känns som att de inte spelar någon roll vad jag än säger, allt känns skit !

Kommentarer
Postat av: issapissa

ehm...jag börjar 9 och slutar 5 eller 6...9 timmar typ.^^

2009-05-12 @ 18:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0