arbetslivet kanske inte är så roligt som man hoppats på..

hejsan svejsan.
Nu är jag hemma från praoen, är helt slut ! fy fan va trötta man blir när man istortsätt står och diskar i 4 timmar !
Asså detta var väldigt långtråkigt.. de jag fick göra var att diska och plocka undan saker från borden, i timmar liksom låter de kul ? inte speciellt de var typ helt okej i två timmar sen blev de långtråkigt + att de är så jävla mycket blattar "ursäkta uttrycket " men fan bara för att man är blond och råkar vara snygg haha skoja, nej men bara för att    man är blond så ska alla prata och kolla 24/7 dom är äckliga ! ni får tycka vad ni vill men ja tycker inte om när invandrare kollar på mig !. jaja de är ju bara fyra dagar kvar så jag ska nog stå ut(a) men de jobbiga blir imorgon,torsdag och fredag för då har jag träning precis efter. imorgon början min träning 6 så då kommer jag komma lite sen men inte ja kan göra åt.. sen på torsdag börjar den oxå 6 och på fredag tror ja att de är 6 oxå och när jag kom hem idag trodde jag att jag skulle somna direkt ! var helt slut hur ska jag då orka träning i tre timmar ?
när jag åkte hem så träffade jag Martin och Aleksi:) kul att träffa dom, saknar redan alla kompisar, de känns så tomt att vara på ett ställe där man inte känner någon.. men ska försöka träffa så många som möjligt i helgen men problemet är att jag har träning torsdag, fredag, lördag och söndag, och sen ska förmodligen emil sova hos mig i helgen oxå:) å sen ska jag självklart vara med världen underbarast och bästa syster som kommer hem över helgen, och sist men inte   minst så ska jag ju träffa lilla tedd oxå:)
men vi kan kanske träffas allihop och grilla eller så på lördagen ? ja vi får se hur de blir..
hur har alla andras prao varit ?


såhär såg jag ut idag, jätte dålig bild men hade skit bråttom till bussen "som vanligt "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0