säkert ingen som kommer orka läsa, men tro mig ni missar en hel del de;) "känn ingen press"

hejsan bloggen.
allt bra ? ja mår iallafall bra:) praoen var mycket roliga idag, fast de roligast var när en av tjejerna som jobbar där skulle leka "bitter fittan" ni vet tjejen från ballar av stål så hon ba när de kommer fram några äldre damer hon ba visst är de skönt när d inte är några killar här ? dom ba va ? pratar du med oss ? hhahahaha fan va jag garva och sen läggade vissa killar bara för att hahaha, fast de finns jävligt många sura som jobbar i köket på de här stället, orkar inte berätta men dom är iallafall skit otrevliga... efter jobbet så kom pappa och hämtade mig och vi åkte drekt till min träning, kom en halv timme försent efter som jag slutar när min träning börjar, och redan när jag gick fram till Gliki och kramade henne så fick vi en mördarblick från kim hahahaha hon är fan konstig ! sen efter att tag när hon skällt på typ alla så skulle vi göra piruetter så jag och gliki ställde oss och stretchade ! och efter typ 30 min kommer hon fram å ba
tränare- carro & gliki ni kan gå hem om ni vill.
 jag-  vrf ?
tränare- ni gör ju ändå inget !
jag- va ? vi stretchar ju ?
tränare- men ni gör ju inte piruetter ?
jag- nehe ? men vi stretchar
sen kollade hon på gliki och sedan gick hon, hon trodde typ bara att vi skulle säga förlåt eller något ! men varför ska jag säga förlåt till någon jävla subba som är sur 24/7 ! de kommer fan sluta med att alla slutar på gympan för man inte  pallar med kim på skäller på en VARJE träning ! efter min tränare hade pratat med oss "pratat" så gick jag och gliki och ringde våra pappor så kom dom och hämtade oss:) haha vi sa inte en s hej då ! fuck kim säger ja bara !

jag tror jag har slagit mitt rekord på att skicka långa sms idag haha, nej men ni anar inte hur lång sms lilla emil fick av mig 8 sidor :O haha och nej de var inget kärleks sms ! haha men nu är de bestämt hur min vecka ser ut iallafall 

imorgon efter jobbet så ska jag fixa manuelas naglar eftersom hon har studentskiva till helgen.
torsdag- skiter i träningen ska ju fan inte ens vara med i friståendet, så jag ska sola med min älskade gliki istället:)
fredag träning tror att de är 18,30-21,30 men är inte säker
lördag träning 9-12 sedan får vi se vad jag ska göra på dagen, sen ska jag vara med emma, tedd och emil på kvällen, sen ska emil sova hos mig:) nu är de bestämt:) har pratat med mammi & pappi så de var okej (a) haha ja och  mamma satt och pratade i typ en timme idag när hon badade, hade så sjukt kul, jag älskar verkligen att prata med min mamma, kan prata med henne om allt och då menar jag verkligen allt ! älskar dig mest i hela världen mamma.
tillbaka till min vecka.
söndag- myspys med emil (hihi) sedan träning 14-17, sedan ska några komma hem till oss och äta middag eftersom mamma ska sjunga med sin kör på söndag och då ska dom följa med efter:)
ojj vilket långt inlägg de blev nu, säkert ingen som kommer orka läsa men jaja jag tycker att de är skönt att skriva ner min tankar..
måste bara säga en sak som gjorde mig väldigt glad idag. johan skrev och bad om ursäkta efter allt som har hänt, men med allt mellan dig och emma så kan ja bara säga att du har betett dig som ett svin och självklart så försvarar jag min kusin men... jag tänker inte berätta för er vad som hände mellan mig och johan men huvudsken är att du förstod vad du gjorde för fel och jag vill verkligen inte förlora dig som vän johan och de vet du !


förlåt för dålig uppdatering med outfit, ska bättra mig.
 
min lunch som jag åt klockan halv 6 haha

gliki stretchar haha

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0