prao,träffa manuela,sola

Hej världens bästa blogg.
Hur mår mina sötnosar idag ? ja mår väl lite sådär, förkyld och tusen tankar i huvudet. min dag började med att jag gick upp vid tio och gick direkt in i duschen och efter de så damsög jag hela lägenheten, "behöver pengar" sedan gjorde jag iordning mig och sedan åkte jag till praoen, var verkligen inte taggad men mamma sa att jag måste så jaja de var ju bara att åka dit, och de gick bättre idag å de var väl lite roligare men verkligen inget ja vill jobba med när jag blir äldre ! efter jobbet träffade jag manuela och vi åkte hem och jag gjorde hennes naglar:) jätte fina blev dom om jag får säga de själv. efter de vid typ 9 så körde pappa bort henne till en kompis eftersom hon skulle på en studentskiva och efter de åkte jag och pappa bort till brommaplan och jag solade:) kände att jag behövde bättra på brännan lite(a) ja solade i 20 min för 100 kr :O de va fett dyrt men när vi kom ner så hade pappa bara 500 så då gick vi bort till ica och växlade och köpte tuggummi till mig och mjölk, och när vi kom tillbaka så fanns de bara ett rum kvar och de var självkart de dyraste ja ba men pappa de här är d dyraste ! han ba men de gör väl inget ? haha så jag fick värsta lyxen med aroma saker  som sprutade ut och extra saker haha fett nice tack pappa:)
vet ni vad jag ska få imorgon ? fick ett sms av min pappa idag där de stod ska vi köpa din nya säng idag ? men  eftersom jag skulle göra manuelas naglar så fick de bli imorgon istället(a) men de ska bli så skööööönt 1.20 säng ska  ja få:D kommer känna mig som en kung(a) hihi passar ju perfekt när jag ska ha en sovkompis här i helgen ;) tss..


min favorit lunch hihi

äääälskar ! hihi

alla special saker i solariummet, ni kanske inte ser men..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ofta solar du solarium?

inte bra...

2009-05-10 @ 22:58:16
Postat av: caroline

bra fråga de beror på men försöker hinna iallafall 1-2 gånger i veckan ibland kanske de blir något mer men de är olika.. och nej de kanske inte är så bra men vad gör man inte för att få den perfekta solbrännan ;)

2009-05-11 @ 00:23:52
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0