valborg

Hej bloggen !
vilken kväll de var igår, vet inte ens om jag kan beräta allt.. men vi hade dt sjukt kul, ja emma victoria felicia ille calle patrik olle charlie var först och grillade i nockeby de va sjukt trevligt sen kom de massa folk som vissa kände så då blev vi rätt många sen sa all att polisen skulle komma dig och en av tjejerna var as packad kan tyvär inte säga vem de var så vi drog vidare vid typ 9 och ja de hände en hel del på vägen som ja inte tänker berätta med respekt mot en tjej, sen åkte vi till alvik och träffade tommy anton manne jonte darre jagi lisa gurra och alla, så vi var där och röjde lite. haha ja jag orkar faktiskt inte berätta allt eftersom vissa  personer som läser detta inte borde få redan på något.. hehe
iallafall så lite senare åkte jag emma patrik olle charlie och två andra tjejer till brommaplan där de tydligen skulle var en fest men så blev de aldrig så vi träffade emma h joanna och dom och massa killar. aa efter mycket om och men så åkte vi tillbaka till alvik och träffade ida, olivia, jonte och dom och vi sen åkte vi tillbaka till brommaplan och åt sen kom min pappa och hämtade mig jonte och emma vid 12-halv1, sen somnade vi direkt "undra varför" hihi
jag och emma vaknade runt 11 och vi mådde väl inte så jätte bra men de funkade, emma åkte till tedd vid 12 och mamma körde hem mig till patrik och olle och charlie så var jag med dom tills dom skulle på matchen då åkte jag hem och nu ska jag fika med min föräldrar, så få vi se vad som händer ikväll.  hade ni en bra valborg ?



Outfit för kvällen

Emmas outfit

Du är min solstråle

dags att handla, hot doooogs ille haha

kärlek till er !

Emma, Carro, Felicia <3

syster

Caroline

älskar er !

sötnosar

jag och rasmus

partik bästavän

patrik olle jag felicia emma <33 älskar er

haha

victoria<33333

<3333333

the gangsters, haha <3

livet är en fest :D

vi var inte i fult medvetande här ! hahahaha älskar dig <3

ni får inte se dom andra bilderna ;) haha ni som var med igår
kan ju självklart få dom ;) <3

sovdags haha vi är inte som alla andra ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inga bilder på victoria? :O

2009-05-01 @ 17:30:02
Postat av: martin

haha, är det sebbe med randig tröja och keps? :O

2009-05-01 @ 21:08:42
Postat av: caroline

haha aafan :D <333

2009-05-01 @ 23:37:16
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/
Postat av: f

nej men gud !!! jag ser helt sjuk ut! xD skicka alla bilder gumman :) <333

2009-05-03 @ 12:57:08
URL: http://feliciathorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0