Hässelby ikväll

Hej bloggen.
Nu är jag hemma har varit med mamma i stan och köpte massa saker, sen efter en heldag på stan körde mamma hem mig för ja var så trött och hon åkte till solna för hon skulle hämta en sak, och sen när hon kom hem så hade hon köpt en jätte stor och fin orkide som är lila till mig, å så sa hon - jag älskar dig ! tack mammi, vi bråkade lite förut ja va så jävla arg men sen sa hon förlåt och så blev vi vänner igen..
jag är hur trött som helst eftersom jag hade träning 9-12 idag, och idag har jag lovat att var med tedd emma och hans kompisar men ja är så himla trött och ja sa de till tedd, men han ville inte förstå de haha så han har tvingat dig mig nu, så nu blir de krök med dom ikväll.. men ska inte vara ute för länge eftersom jag är så trött och behöver lite sömn oxå. har ju träning imorgon. så vi kommer hålla hus vid hässelbystrand så ni kan ju alltid slå en pling om ni är där ;) kanske bloggar lite hos tedd annars blir de ikväll eller imorgon. Vad ska ni göra en sådan här lördags kväll då ? fult ös medvetslös eller ? hehe.
puss på er så länge


Emma

kärlek

Vill ha sommar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0