Jobbade från 6.00-19.00

Hej älsklingar.
Allt bra med er ? själv mår jag väl helt okej fast är väldigt trött ska försöka att gå och lägga mig tidigt idag. jag pappa och jocke har varit i skärgården hela dagen, så himla skönt ! osmikade hela dagen och bara jobba och sola. har pratat med bästis i telefonen idag oxå och då blir man oxå glad :) och vet ni vad ?! spänningen stiger haha nej men hon kommer hem imorgon :D *jippi* så hon ska följa med å kolla på min träning sen ska hon sova hos mig:) sen på fredag ska vi
förmodligen åka och sola och sedan kanske stan eller hem vi får se, sen ska jag ju till Falun vid 4.. föresten så fick jag ledigt av pappa på fredag hihi tack pappa♥

ps: nu kom jag på en sak som jag glömde skriva i söndags vet ni vem jag träffade på gympan i söndags ? Claudia från språkresan, blev jätte glad när jag såg henne, och vi har pratat om att träffas jätte länge nu men nu måste vi verkligen ta tag i det tjejer !



Här jobbade vi idag

Våran båt :)

Pappa ♥
 
Caroline Carlsson


Älskar att sola

 
Jag vill ha sommar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0