underbara dagar med emma & tedd

Hej alla sötnosar !
Förlåt för dåligt uppdatering men jag har faktist en bra anledning. i onsdags när ja kom till skolan så satt jag och emma  å pratade och så kom jag på iden att jag och hon skulle åka ut till landet själva i några dagar bara för att chilla och bara gå runt osminkade och bara stänga av hjärnorna i några dagar och bara vara, så vi bestämde oss för att åka ut men vi ville ju såklart ha med oss våran lilla tedd oxå. så vi tog beten som gick 18.15 och vi var ute på landet runt 8 halv 9  kanske och då blev de en promenad ner till våran båt där fyrhjulingen stod. vi myste hela kvällen kollade på jönssonligan och åt godis, mysigt va ? på  torsdagen tog vi en sovmorgon och sedan gick ja upp och ställer fram  stolarna och bordet  på altan och torkade av dom, efter ett tag så kom kärleksparet upp och vi åt frukost på balkongen och solade. Efter ett tag blev jag och tedd lite rastlösa så vi "lekte" lite på gräsmattan, vi hade stå på händer tävling tedd jonglerade och sedan byggde vi upp studsmattan medan lilla lata emma låg å solade, och inte för att klaga nu med ja tycker faktist att tedd tog lite för många pauser (haha) lite senare åkte vi ner till insjön "ett bad ställe där vi alltid badar   på sommrarna" skit mysigt var de, strålande sol, vi hade bara bikini på oss eller ja inte tedd då men.. hihi, på kvällen grillade vi éntrikot och gjorde potatisgratäng lyxigt va ? sen satt vi ute på altan hela natten med jätte många tecken och hela bordet fult  med ljus hur mysigt som helst, vi gick å la oss vid halv 4 så de blev en sen kväll för oss. idag vaknade vi upp vid 12 av  att telefonen ringde, väldigt störande menmen de var pappa som skulle kolla att allt var bra eftersom vi inte svarade när han ringde som andra 7 gångerna, sedan gick vi upp och gjorde hamburgare och satt och kollade på "Americas best dance crew"  och bara tog de bara allmänt lugnt, tog en sväng förbi affären, hämtade pappa, städade  osv. senare körde pappa ner oss till affären för vi skulle handla men när vi står i sfären så ser vi att båten kommer så vi hann inte köpa något så vi rusar ut och hinner i sista sekund. tack för dom här dagarna emma och tedd, de har varit så underbar roligt och mysigt, vi kommer ha minst lika kul i sommar, längtar ! älskar er båda obeskrivligt mycket !
love from caroline.

föresten såg att ja glömde skriva min otroligt bra anledning till att jag inte har bloggat, och de var för att innan ja  åkte så hann jag inte blogga för jag var så stressad, men emma hade tagit med sig trådlöst internet så vi skulle kunna blogga på landet men min data hade så mycket virus så de funkade inte:O sucksuck men måste faktist erkänna att de var otroligt skönt att komma bort från datan ett tag.

bilderna kommer imorgon, det är ungefär 600 bilder och jag är jätte trött så jag orkar inte nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0