träning med mamma

Dåligt uppdatering.. men ni får nog ta å vänja er nu innan sommaren, har så mycket så de blir förmodligen inte så mycket bloggade för mig.. tråkigt men sant:/ är sjuuuukt trött på skolan som ja typ säger hela tiden men alla är på mig, mamma,pappa,emma,lärarna att ja måste kämpa dom sista veckorna så.. ska väl försöka.

Idag var de en rätt lugn dag började runt halv 10 och då hade vi so så ja emma martin anton och aleksi satt ute på ett berg och snackade, mysmys. sen efter skolan var ja tvungen att åka hem å "plugga" men de blev att sova istället, är så himla trött hela tiden vet inte vad de är.. sen kom pappa och kristofer hem å sen mamma, sen vid middagen väckte mamma mig och ja gick upp en stund. sen så bestämde mamma och ja att vi skulle träna lite eftersom jag ska göra ett uppvärmings program i skolan och då skulle vi få lite inspiration så vi gick på ett (styrka,stretch,avslappnings) program typ, asså man tror att sådana där program är lätta men shit va trött man blev, riktigt skönt ! vi tog 9 passet och så vi var inte hemma förens halv 11 men de var jätte skönt att träna så sen ! verkligen något ja kan rekommendera !
så ja har haft en mys kväll med mamma idag:) de behövde vi verkligen ! när ni kom hem var kristofer på parkeringen med sin kompis och så sa mamma på skoj kan du ta min väska kristofer ? han ba aa visst ställ den där, hon ba nejnej han ba jo ställ den där så tar jag de, då släppte ja min väska å gick hahahaha han ba de kan du glömma ! hahaha fan va mamma å kristofers kompis garva hahaha. love my brother and mother !
nu ska jag läsa klart min svenska bok om ja orkar, sen läsa min frida tidning (a)  de var ett test där om man skulle  passa ihop med zac efron :O hallå ?! vi skulle ju vara helt perfekta tillsammans eller vad tror ni ?har ju sovmorgon så kan sova till halv 9 imorgon :D god natt dröm sött ! "alltså om mig"haha  
xoxo Caroline

 
 
efter träningen blev de en "energikaka"" som smakade skit haha, och en ramlösa mango min favo !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart träna ni?

2009-05-26 @ 15:28:53
Postat av: caroline

friskis å svettis på kungsholmen, verkligen något jag rekommenderar ! :)

2009-05-26 @ 17:40:53
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0