sover hos tedd.

Nu är vi hemma igen, hade ju tänkt att åka hem tidigt idag eftersom jag var så trött men så fort ja kom till tedd så blev ja pigg igen. vi åt först sen gick vi å mötte upp tedds kompis alle och sedan my och sara. sedan förstastte vi till något stället som hetta "5 knop" där vi chillade galet, krök å bad kan de bli bättre ?
kan ni förstå ! jag, carolione carlsson badade :O haha ja å emma fick för oss att vi skulle bada, och vi hade bara string så vi fick bada i emmas tajts å bh, då blev väl tedd å alle glada hahah, faaaaaaaaaan va kallt de var ! mitt första dopp för i år :D ass nice, lite halv pinsamt för vet ni va, min mamma har doppat sig två gånger i år redan och ja har bara en gång pinsam tvärre :Oiallfall så vi fick gå hem i blöta underkläder haha.
men ja orkade inte åka hem så ja och emma bestämmde oss för att sova kvar här hos tedd.
just nu sitter emma och nannar tedd haha han är lite sådär halv full och ligger å mummlar och håller fast emma hahah, Vi hörs när vi har vaknat imorgon, pusspuss !
nu ska vi ta hand om fyllot haha.


Våran bästa vän ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk om dina föräldrar skulle få tag på bloggen?

2009-05-24 @ 10:52:33
Postat av: caroline

då blir de jobbigt..

2009-05-24 @ 18:31:24
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0