prao med pappa

nu blir de ett kort inlägg eftersom jag ska sova snart.
har pratat med pappa nu och för förklarade hur jag kände och han förstod.. så nu har vi bestämt att jag ska vara med pappa denna veckan och för er som inte vet vad min pappa gör så är han elektriker så de blir tidiga mornar för mig, vi åker hemifrån  6 :O men är så glad att pappa förstod mig så visst ska jag stå ut med att gå upp halv 6 i fyra dagar. hela denna kväll har jag suttit och gjort ett video klipp som jag hade tänkt att lägga upp här men de blev något fel tror ej man kan ladda upp klipp med detta program men ska försöka fixa de någon dag för jag blev fett stolt över de ! de är om dom två viktigaste personerna i mitt liv.. imorgon ska jag vara med gliki efter jobbet och vi ska sola och sen ska vi på träning.


ni är så söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0