måndag

Hej mina älsklingar.
Allt bra med er ?  mig är det iallafall bra med, eller ja är lite förkyld men de är väl alla nu typ.. idag var de skola, känns lite konstigt att vara tillbaka efter praoen men de va kul att träffa alla men inte att plugga ! orkar verkligen inte. men jag har lovat emma att sköta mig i skolan och komma i tid dom sista tre veckorna så ska väl försöka sköta mig så gott ja kan..  på tekniken somnade ja nästan, gjorde verkligen integnting där, var bara skit trött.. men efter skolan så åkte jag och emma in till stan och skulle kolla på klänning till skolavslutningn/ kristofers student:) men vi hittade ingen men ja hittade ett par solglasögon eller egentligen två men ska bara köpa ett par (a) ska lägga upp bilder på dom sen så får ni säga vad ni tycker om dom, om ni tycker att ja ska köpa dom eller inte. just nu ska jag och emma äta middag så jag uppdaterar mer sen, och då ska ni få outfit som jag tog bild på idag ;) nu blev ni allt glad va ?!:O haha
puss så länge !


Kommentarer
Postat av: Caroline

jag gillar ditt motto som du har på headern! :) hååller fullkomligt med!

2009-05-18 @ 21:03:27
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Postat av: caroline

taack ! ja de är verkligen så de är ! men ska ta vara på dagen..

2009-05-18 @ 23:58:15
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0