Grattis maria & patrik

Godmorgon sötnosar.
allt bra med er ? själv mår jag toppen, förutom att jag var skit arg på min jävla grannar imorse dom började borra och hamra klockan 9 :O jävla idioter ! jaja jag gick upp vid 11 och hoppade direkt in i duschen och sedan åt jag lite makaroner och korv till lunch sedan kollade jag på ni vet de dära programmet "home extreme makeover" åå va sorligt de är, man bli så glad när man ser folk som hjälper dom som det svår ! fällde även en lite tår:$
nu hinner jag inte skriva mer för då kommer jag inte komma i tid till praoen och de skulle var riktigt pinsamt !
pusspuss

Föresten grattis på födelsedagen Maria & Patrik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0