god natt bloggen

sådär ja, då var man klar med naglarna är rätt nöjd faktiskt, gjorde dom väldigt noga men enkla vill bara att dom ska vara snygga även till vardags ;) nu ska jag kolla på en film och sen sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon halv 9 :O  för jag och pappa ska ju åka och köpa min säng och pappa hämtar mig kvart i 10:) efter de ska jag förmodligen klippa mig de beror på om jag får tid (a) men jag har funderat på att klippa "sidolugg" de är så tråkigt när håret bara hänger vill liksom göra något med de. ska kolla lite bilder om jag hittar hur jag vill ha så kan ja visa bilderna för frisöken:) vi hörs imorgon puss sönosar !


före

efter

min fina lampa som vi köpte i Thailand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0