god natt

såhär då var klockan halv ett och jag sitter framför datan och bloggar ! inte bra borde egentligen sova eftersom ag har prao imorgon och de är en helt ny prao nu på svenska dagbladet, hoppas verkligen att de blir kul.. min helt har varit super i fredags hade jag träning hela kvällen och på lördag hade jag träning på morgonen sen kom min bästa vän till mig vid 5tiden och emil kom vid 8tiden vi hade de sjukt kul och emma var hela flippad hahah hon var hyper hyper hyper hahah älskar dig sötnos sen lite senare kom tedd och vi tog en promenad hem til emma och hoppade lite studsmatta och snackade med calle, sen fortsatte vår promenad till alviks film butik. vi hyrden en rolig film och en läskig.. åå ja ni kan ju själva gisa hur många timmar vi sova inatt(a) iallafall imorse "vaknade" vet inte ens om jag sov men iallafall så hörde jag en smäll i baken.. kollar ner mot extrasängen som emil fick ligga i en stund och han hadde ramlat ner från den och sängen var helt vält hhaaha lyckat emil ! vi åt frukost på balkongen suuuper mysigt ! sen hade jag träning. på kvällen kom tina matts och lina å några fler jätte kul att träffa linua:) nu är jag så trött att jag knappt orkar hålla upp ögonen:S



fler bilder kommer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0