går på en promenad med kusin :)

förlåt för dålig uppdatering, I am a busy person så är de, i fredags var jag med emma tedd och emil och en annan kille hela kvällen, sen på lördagen ade jag träning mellan 9-12 sen gick jag och solade på gräsmattan hela dagen, och på kvällen kom tedd och emma hem till mig, vi gjorde mat med kristofer och sen vid 9 åkte vi till emil och träffade han, de var en jävla bit att åka ! vi fick gå typ en halvtimma i en skit svart skog ! och tedd typ skrämde emma så sjuuuukt mycket hahaha. aja vi var ute med han ett tag och köpte lite redbull och vi gick på kyrkogården, vet ni hur läskigt de var elr ? och samtidigt skulle emil berätta massa läskiga saker som hade hänt där:O sen gick vi iallfal hem till honom och kollade på skräckfilm och myste sen kom kristofer och hämtade oss klockan 12, och jag orkar inte berätta allt men ja var iallafall skit arg på han för att ha hämtade oss så tidigt, men mamma och pappa var ju på landet och han hade lovat dom.. så.. men han fick en lite utskällning av mig sen var de över hhahaha. vi satt och myste på balkongen hela kvällen jag emma och tedd, sen gick vi och la oss vid 4 och vaknade klockan 8 av den fucking väckarklockan ringde, så jag stängde av den och sp somnade i om till halv 12.. sen lite senare kom emil och hans kompis hit och vi kollade på film och myste galet "inga detaljer" hihih, sen åkte emma och tedd hem vid halv 5 för hon ska ju åka till småland på prao:( och jag å kristofer åt till farmor och åt middag där mad pappa och mamma, jag och bror köpte blommor på vägen till farmor gulligt va ? men shit va dyrt de är med blommar 4 blommor för 100 ?! värsta rånet alltså haha nej men de kosta att liga på topp ;) nu ska jag ut och ta en promenad med min underbar emma kusin, vi hörs lite senare då ska jag berätta om min prao, puss på er !


jag och tedd <3

emil <3

älskar dig syster

älskar er !

haha

bilder från helgen, tagna från emmas blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0