fucking jävla skit skola !

Denna dagen kunde fan inte bli sämre !
slöjden började väl okej, fick iallafall träffa min underbar vänner där som emma patrik teddan manfred osv.. men sen har dagen bara gått neråt ! på so:n fick vi reda på våra kebb grupper och jag är skit nöjd ! jag emma felicia tommy anton anton calle markus kom i samma "lag" kanske var någon mer vet inte.. iallafall ja kom med den läraren ja ville alltså janne ! men jag är besviken på Löffe som inte ska gå med våran grupp :( sen på svenska så berättar våran lärare att maria våran matte och no lärare ska sluta och flytta till dalarna, NEEEEEJ ! vrf ja orkar inte byta lärare igen, vi gör fan de hela jävla tiden.. nu ska vi förlora två av våra bästa lärare, lovar att löffe janne och bernt oxå kommer sluta snart...... fan va min skola suger ! fuckfuckfuck.....
och inte nog med de så har vi sjukt mycket att göra nu kommer fan få sitta och plugga 24 timmar om dygnet om ja ska hinna med allt.. och sen är jag tvungen att göra om två uppgifter på matteprovet oxå, as många som fick ig i idag.... orkar inte !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovar att inte svika dig i skolan genom att sluta, inte innan jul i allafall...

2009-05-20 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0