en kort uppdatering

sådär då har man klarat av ännu en dag av denna veckan.. de var mycket roligt att vara med pappa idag och jag fick göra lite allt möjligt:)imorgon ska ja upp vid samma tid "alltså halv 6" och då ska vi åka ut till landet och jobba hela dagen *jippi* de ska bli jätte skönt att komma ut på landet (åka båt,sola,jobba och bara låta tankarna snurra runt i huvudet)  efter praoen idag så träffade jag gliki och vi gick å solade i spånga och sedan åkte vi till vällingby och sedan hem till henne, och sedan på träning, nu blev de väldigt kortfattat men jag är inte på humör eller har tid att skriva nu.. ska försöka uppdatera mer imorgon.. puss på er !


caroline idag

kanske ska blir elektriker istället ! haha

detta hus på Lidingö jobbade vi i idag



gliki tvättar solariumet ;) haha

kanske ser lite grön ut men de är jag inte haha

that´s my girl !

jag älskar dig !

avslutade kvällen med att baka

mumms


Kommentarer
Postat av: gliki

haha, fina bilder xD

vilken tjockis, åt du alla också ?

älskar dig ! <3

2009-05-13 @ 07:51:40
URL: http://lisaochgliki.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad tycker du om Paris Hilton? Skriv gärna vad du tycker just om henne i mitt senaste inlägg:D

2009-05-14 @ 12:43:55
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

"that´s my girl !"

Jo visstvisst

2009-05-14 @ 23:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0