Britney spears.

Det ända som är positivt med denna dagen är att mamma har köpt Britney Spears biljetter till mig och emma :) tack mamma älskar dig mest ! vi ska gå den 14 juli och de kommer bli så sjukt kul, verkligen ett stort tack mamma ! för ja vet hur dyra dom dära biljetterna är, och jag ska åka utomlands och till Öland, Gotland och allt i sommar, men du vet att jag älskar dig.
 
sen tror jag att jag har glömt att berätta en sak för er, ja ska till Italien i sommar :) med min gympagrupp, kul va ?



Det finns fan ingen bättre artist än henne ! love her

Kommentarer
Postat av: emma

fan vad kul, men du måste vara hemma lite åxå ju, det har du loooovat mig biatch ;)

2009-05-19 @ 22:25:54
URL: http://tybell.blogg.se/
Postat av: fia

tyckte hon var bättre förr. eller både och. hon gör sköna låtar nu! men dom gamla har mera rörande och finare texter :)

2009-05-19 @ 23:02:00
URL: http://diarybyfia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska gå på hennes konsert i London den 6 juni (A) Jag va på den sist hon hade konsert i sverige också xP

2009-05-20 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0