bilder från dagen

Dålig uppdatering men så är det när man är populär, haha skojskoj, nej men jag kom hem för ett tag sen jag har varit hos emma med rasmus och martin och ni kan ju gissa vad vi gjorde ?! kollade matchen haha både jag martin och rasmus hejar på Hammarby men de var lite kul att se ände ;) vad tror ni jag hejade på ? AIK såklart haha och gissa vrf ? jo för att jag vill att löffe ska bli arg hahaha.. sen hoppade vi även studsmatta sen i andra halvlek så ville ja ha godis och ingen vill följa med mig så då frågade ja om calle "emmas lillebror"/min bror om han hade lust att handla godis med  mig och de hade han självklart :D så vi gick å pratade om skolan tjejer och sånt kul :) han är fan som min brorsa. jag är sjukt trött och jag var faktiskt inte varför jag ligger här och bloggar, bord sova egentligen lägger upp bilder se ska jag sova, god natt !





Ska köpa dessa tror jag.



Vad tycker ni ?

syster
 
hittade två snygga skor på en dag haha

Var inte dessa lite balla ? :)
bilderna från kvällen kommer imorgon, orkar verkligen inte lägga upp dom nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0