är med världens underbaraste syster

Hallo bloggen !
Nu sitter jag brevid min underbara bästis :) hon har äntligen kommit hem från småland, och nu har vi suttit och pratat i några timma, de märks att vi inte har träffats sen i söndags.. praoen hos pappa gick jätte bra idag och jag kopplade lite armaturer idag och sånt kul:) efter jobbet åkte jag och pappa och tränade på gymet och sedan till solna för att handla lite saker inför helgen.. sen när jag kom hem så var emma redan här:) hehe
ikväll ska vi bara chilla galet och emma ville tydligen bada så de göör vi väl (a) hihi. fan va jag garva idag när min mamma kommer in till mig och emma å ba carolien kan du hjälpa mig att göra en msn ?! ja ba va fan ska du med de till ? hon ba nej men min syster vill att jag skulle ha de.. hahaha ja och emma stod och as garva hahahhaah.. hon är gullig hon min lilla mamma;) vi hörs lite senare,
puss i know you love me !

 
Caroline jobbar(a)

min lovely middag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0