älskar vädret !

hallå !
vilket underbar dag, började med att ja hade träning 9-12, de gick väl sådär eftersom jag hade så ont i handen.. sen åkte jag hem,  och  när ja kom hem smörjde jag  in mig i olja och schteeekte på balkongen sen efter typ 30 min tog jag med mig filten och gick ner å la mig och solade på gräsmattan i några timmar, så himla skönt bara lyssna på musik och koppla av.. sen vid halv 4 gick jag upp och städade mitt rum, gjorde ansiktsmask duschade och nu sitter jag här framför datan, kristofer har också kommit hem nu och mamma å pappa är på landet så vi är ensamma hemma, så emma och tedd ska sova här :) vi ska bara chilla galet, äta godis kolla film och sånt mysigt.. vi hörs lite senare ikväll ! puss

 
schteeeker på balkongen                       osminkad och klar för sommar väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0