älskar min pappa mest !

Hej bloggen.
nu ska ni få en kort sammanfattning av min dag, gick upp vid 10 och duschade å gjorde iordning mig, sen vid halv 2 gick ja till bussen och vad tror ni att jag gör ? "100 spänn på att alla vet vad jag gjorde" så behöver inte ens skriva de. så gick till mossen t-bana, kom typ 10 min sent men who cares ? jobbade fram till 6 sen kom pappa och hämtad mig och så blev de lite missuppfattning för han trodde inte jag ville köpa sängen idag men de ville ja d så då fick vi ändra planerna och vi kom till ikea vid halv 8 ungefär eftersom pappa skulle fixa ett jobb innan, så när vi kommer in säger käringen att sängen är slut ! what ? typiskt ikea och eftersom dom stänger klockan 8 så hann vi inte åka till barkaby där de tydligen fans fler sängar, så då blev jag skit sur, och sen satt vi i bilen och pappa försökte komma på en lösning så ja skulle bli glad. så han ringde och kollade när dom öppnar imorgon och dom öppnar klockan 10 så då ska vi stå utanför när dom öppnar och köpa min säng:) tack pappa.
pappa ba- varför ser du inte glad ut när du ska få en säng för 5500 kr som vi hämtar imorgon?
ja- för att jag inte är glad !
pappa- varför är du inte de ? :(
ja- för jag vill ha godis ! hahah då kunde ja inte hålla mig för skratt och inte pappa heller haha
så vi åkte in och köpte massa godis å chips (a) hihi älskar dig pappa.


på min lilla morgonpromenad haha

fjärde dagen ja äter samma rätt, så jäkla gott haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0