älskar emma sara & my

ojj vilken rolig dag jag har haft idag! började med skolan kanske inte det roligaste men de funkade sen efter skolan åkte jag,emma,felicia,jaggi,anton,tim,tommy,gustav till stan för att fika. Vi hade väl tänkt oss något mysigt café som typ wayne's coffee men det slutade med donken vid medborgarplatsen(a) för jag ville ha milkshake och när vi kommer fram till donker och jag ska gå fram och beställa tror du inte gubbjäven bakom disken säger att milkshakeen är slut! :O jag bara kollar på han säga, skojaru med mej ? nu har du förstört min dag! haha han ba men det finns ju någon annan där borta och pekade, men inte fan fanns det en till donken där nej så dt vara bara att åka tillbaka till alvik igen hahah. så vi sat i alvik et tag och äntligen fick jag min efterlängtade milkshake haha, sen så bestämde vi oss för att åka hem och sen träffas "jag emma felicia anton rasmus" och kolla på film hos någon, men vi kunde typ inte vara hos någon vet ej vrf menmen så jag och emma fick andra ideer istället(a) så vi åt middag sen körde min otroligt snälla pappa oss till vällingby då vi skulle kolla på en hockeymatch med typ alla mys killkompisar oo killar haha skoja, nej men asså det var skit kul vi var så jävla flammsiga hela tiden. Sa jag att vi var med my och sara där föresten? jo men vi träffade dom sötnosarna där, så efter matchen var det typ värsta snöbolls kriget(a) haha men aja sen när motståndarlaget kom ut så var den en sjuskt söööööööt kille där fan jag dör, han kollade som fan och sen när han gick så sa han hej till mig haha ja ba hej:$ hehe så nu ska my fixa hanns nummer:D haha. sen kom emmas rallymamma och hämtade oss hahaha och i bilen så ringde johan så satt och pratade med han et tag och nu sitter ja här framför datan har just gjort en varm macka ska snart söva nallen(a) jag har börjat duscha på mornarna istället as skönt man blir fett pigg. men nu ska jag inte skriva mer för då kommer ingen orka läsa haha pusspuss!
ps: jag och sara hade sjut kul när vi satt på bänken och sniffade tuggummi haha älskar dej
Älskar er tjejer My, Emma och Sara <3
bilder kommer förmodligen imorgon för min mobil har inga batterin och min ladare e borta så ja har en annan mobil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0