Tyra Banks show

Nu är jag hemma från skolan, sitter och kollar på Tira Banks show, de handlar äktenskap och det är typ en kille och en tjej som är gifta men dom vill ha ett öppet förhållande alltså tjejen har en flickvän och hennes flickvän och en pojkvän och dom som var gifta den killen har oxå en till tjej hahaha helt cp... ikväll ska jag kanske till Ikea och köpa mina möbler men får se vad mamma säger sen, hon skulle prata med pappa. imorgon ska jag träffa hanna de ska bli jätte kul saknar henne som fan ! vi ska in till stan typ fika kanske gå på bio sen, får vi se vad vi gör.
föresten näste vecka är det den dära festen "klubberiet", får se om vi ska gå ska prata med emma och felicia. skriver mer ikväll, xoxo caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0