träning hela helgen typ

hej bloggen, nu ligger jag i min säng och kollar på a shot at love " som vanligt" haha nej men de är riktigt toligt tycker jag... jag kom på att tisdagar är skit lång, elller de känns inte så på dan men på kvällen känner man av det. för de börjar med att vi börjar halv 9 och sen slutar vi 15.40 och sen är jag hemma typ 16.15 och då har jag typ en och en halv timme på mig att göra iordning mig och typ äta sen är det träning 18-21, så tisdagar har jag fult upp. imorgon har jag oxå träning men de är bara från 18- 20 då, sen har jag träning på lördag 9-12 på morgonen:O och på söndag ska vi träna 6 timmar från 9-12 sn äta lunch i två timmar och åka till en annan hall och sen träning mellan 14-17, så min helg kommer i stor sätt gå ut p att träna:P men på fredag ska jag träffa hanna, åå fsn va jag har saknat henne så de ska bli jätte mysigt att träffa henne. nu ska jag sova god natt.
xoxo caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0