Skriver mer ikväll.

Jag är verkligen inte sugen på att skriva nu, har varit på träning från 9-12 idag och nu ska jag bara chilla galet tills pappa kommer hem med mitt nya skrivbord, hoppas att det är rätt denna gången ! ikväll ska mammas syrra komma på middag "suck" och ja måste typ vara hemma... jag som ville träffa komisar ! och sen sa Bosse att vi inte skulle träna imorgon bitti:( fast på ett sätt är det bra för då får jag sovmorgon och så hinner jag sola solarium ett tag oxå eftersom vi ska bada på måndag, men vi ska ju tävla snart så vi skulle nog behövt dom dära tre timmarna ! fast har ju iallafall träning mellan 14-17 menmen jag tyckte iallafall att träningen var rolig idag, jag skriver och lägger in bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0