plugg...

Finns det något tråkigare än att plugga ? tror fan inte de... menmen nu får det räcka för idag, förtsätter med pluggandet imorgon, med nya krafter. förresten så har jag pratar med Oskar Knaust och vi ska träffas på lovet typ ta en fika elr så och snacka var så länge sen jag träffade honom, saknar dej Oskar:( sen ska jag träffa Manuela oxå eftersom vi inte hinner i veckan har rätt mycket i skolan å så.. och självklart ska jag vara med min syster jätte mycket ! dom senaste veckorna har vi knappt hunnit vara med varandra:( men de ska det bli ändring på eller hur gumman ?
Nu ska jag kolla på "den rätte för Rosing" haha roligt/patetiskt program !


Kommentarer
Postat av: emma

klart gumman! vi måste träffas massor! <333

2009-03-31 @ 21:50:08
URL: http://ishockeyemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0