otursdagen!

idag är det fredag den 13:onde, och då vet väl alla vad det innebär ?! otursdagen!
vågar men göra något idag eller ?! haha jag och Emma har inte bestämt vad vi ska göra
än men förmodligen ska vi bara ta det lugnt och gå och kolla på bio, vill se en skräckfilm
så man blir lite rätt(a) får se om vi hittar någon. imorgon har jag träning från 9-12 så det
blir ingen sovmorgon för mig, efter träning har jag ingen aning om vad jag ska göra, hade
tänkt att ring Hanna, claudia, Joanna eller någon men vet ej om jag kommer orka.
men Joanna,claudia,Tove,Caroline,Emma,Caroline vi måste verkligen träffas snart!
saknar er fu*king mest!
ja å Emma tog skit mycket bild imorse eftersom jag sov hos henne så dom kommer ikväll/inatt när
Emma har kommit hem och har skickat dom till mej. men lägger in lite bilder från samma dag som jag
kom hem från Thailand på mej och Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0