nu ska jag blir rik (a) haha

sådär då var man färdig duschad(a) ska försöka att gå lägga mej i tid idag, blir alltid så himla sent, måste kolla igenom mina papper eftersom vi har redovisning imorgon och jag har inte övat en enda gång:O hoppas de går bra ändå.

jag är faktiskt rätt stolt jag gjorde middag idag(a) jag mamma och pappa har gjort en deal om ja lagar mat så får jag 100 kr:D så nu har jag tjänat ihop de:) och sen har jag fått högre vecko/månads peng får 600 i månaden alltså 150 i veckan, och sen får jag 50 kr om jag kommer i tid till skolan varje vecka, och 100 om jag damsuger. Och dom pengarna går till, öö vet faktiskt inte riktigt vad dom går till haha för mamma och pappa betalar redan allt mitt typ(a) men ska väl spara och shoppa loss. så jag räknade ut att om jag sparar alla pengar en månad så kommer jag typ ha

månadspeng: 600
tid till skolan: 50
laga mat fyra gånger: 100*4
damsuga 100
1150 på en månade de e rätt bra tycker jag(a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bortskämd

2009-03-18 @ 17:00:10
Postat av: caroline

ofc;) haha

2009-03-18 @ 17:06:02
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du bevisr bara hur bortskämd och blond du är..

2009-03-21 @ 15:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0