mys kväll med knasbollen<3

hej bloggen! asså faaaaaaaaaaaaaan va jag harvarit dålig på att blogga sen jag kom hem från Thailand.. måste verkligen skärpa mig men jag har faktiskt en sak att skylla på*! och det är tidsskillnaden, jag somnade nästan vid kvart i 9 men Emma jagade upp mig och började webba med en kille och började filma mig haha så då gick det inte direkt att sova;D ikväll har vi haft en mys kväll men innan de var jag Emma och felicia och solade solarium, jag vet kanske inte behöver de men ändå(a)
Asså ni anar inte hur jäkla korkad jag är!! när jag skulle stoppa tandkräm i munnen så tog jag bara en tub och vad tror ni att det var i den, inte tandkräm iallafall haha någon jäkla eksem salva haha fan va äcklig det var! men nu måste vi sova är hur trött som häls! lovar att bli bättre på att blogga! ha det bästa puss & kram.


jag typ sover hahah

hur kan man ta fel ? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0