känner mig som en tant!

hejsan svejsan, har precis ätit middag har varit på träning från 2-5 idag, asså fan min kropp är helt döööd! när jag vaknade i morse hade jag ju typ nackspärr och sen har jag typ sträckt  hälsenan och har ont i ryggen:S hehe känner mig som en gammal tant som typ har ont i hela kroppen... men det är för att innan jag åkte till Thailand så var jag typ sjuk i två veckor å då fick jag inte träna och sen tränade jag i en vecka och sen var det Thailand så min kropp är inte så vältränad nu så måste bara träna några gånger så bli nog allt bra igen(a) "hoppas/tror jag" ikväll funderar jag på att gå och hyra en film vill se den dära rallybrudar haha den värkar rolig(a) men nu ska jag hoppa in i duschen snart.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0