jag älskar min syster

God morgon gullungar.
jag och bästa har precis duschat, och snart ska vi äta frukost och sen göra iordning oss:D
idag börjar vi klockan 9 och jag var såklart skit pigg vid halv 7 (a) haha fast det är rätt skönt att vara morgonpigg för de har jag aldrig varit förut(aa) men nu måste vi äta frukost " som jag aldrig brukar gör heller(a)" fyfy
skriver mer ikväll, och då ska mink kära blogg bli roligare! promise!
här kommer en bild på mig och min underbara syster(a)

Du & Jag bästa vän, ingen kan slå våran vänskap!
jag älskar dej mer än mest!
Emma ♥ Caroline, man hör på namnet att vi hör ihop syster<3
ta åt dej av varenda litet ord gumman, för det är du värd!
Jag älskar dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0