Ikea

Hann tyvärr inte blogga innan träningen så gör det nu istället. de var en rolig träning jag och glikeria var lika flammsiga som vanligt(a) men jag hade ont i min rygg denna träningen oxå:( måste träna mycket hemma så de går över!
som sagt så var ju jag på Ikea idag, och jag har hittat skit fina saker till mitt rum! kommer ha sjukt många speglar i mitt rum, men det kommer bli jätte fint tror jag, tänker inte avslöja för mycket hur det kommer se ut för de får ni se sen, men de kommer ju ta ett litet tag eftersom vi måste prata med målarna och sen ska jag göra speciella design som pappas kompis måste special beställa för det finns inte så jag kommer vara ensam om att ha det! " nu blev ni allt lite nyfikna om vad det är va" fortsättning följer haha, fick en kommentar här nedanför som skrev "fan vilken fint rum" tack sötnos då ska ni få se hur det kommer bli sen(a) ja de bli spännande hur har eran helg varit ?



mamma på Ikea

innan träningen

träningen, första bilden sofia dom andra jag (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0