hatar skolan !

heej, nu är jag hemma från skolan och är vrålhungrig eftersom jag bara ätit ett och ett halvt äpple på hela dagen.. nu har jag gjort en macka och min favo kaffe med chokladsmak:) skit länge sen jag drack den. nu ska jag bara ta det lugnt och kolla på andra avenyn och dricka min kaffe sen måste jag plugga fucking äckliga no:n faaaaan va irriterad jag var på no:n idag för jag sa till min lärare jag har inte vetat att vi ska ha prov förens typ igår ! hon ba nej du har vetat de skit länge, och liksom provet är på fredag och hon gick igenom fler saker idag, hur fan ska man hinna lära sig allt ? fuck va jag är trött på skolan ! jag går i 8:an och är redan trött på skolan ?! inte bra...

första bilden är från igår.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0