Grattis kusin

Så nu ligger jag i sängen och kollar på mean girls den är rätt gammal men fortfarande lika rolig. idag var jag och kollade på tapet till mitt rum och jag tror att jag har hittat en som jag vill ha, sen efter de så gick vi till Emma kusin som fyllde 17 år grattis kusin<3 vi var där i ca: 4 timmar sen skulle jag igentligen träffat felicia och några men felicia hade jätte ont i huvudet så då bestämde jag mig för att vara hemma istället och göra iordning mitt rum, så nu har jag tagit bort mitt skrivbord och bänken under tv:n och vänt på sängen "skulle kolla hur det blev" och jag är jätte nöjd så nu ska jag få en ny säng "1.20" så sen kan alla som vill komma och sova i samma säng som mej;) haha sen ska jag köpa ett skrivbord och spegel tapet osv.. så jag och mamma ska till ikea imorgon och kolla på alla saker, fast vi ska inte köpa dom imorgon. men imorgon blir det ingen sov morgon för jag och mamma ska gå upp vid 9 och göra iordning oss sen ska vi åka till ikea som öppnar vid 10 och sen vid 2 har jag träning. men jag tror mitt nya rum kommer bli jätte fint. hur har eran helg varit ?





  
före
 
efter

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad snyggt rum! :)

2009-03-22 @ 12:57:38
Postat av: caroline

tack så mycket <3

2009-03-22 @ 23:52:31
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0