.

hej, förlåt för dålig uppdatering igår men mitt cp internett funkade inte när jag kom hem...
men jag och Emma var på bio och såg män som hatar kvinnor den var ju typ 3 timmar lång:O jag höll på att somna haha fast den var rätt bra men den kunde ha varit lite kortare menmen... kom hem vid halv 1 och gick och la mig vid 1 för mitt internett inte funkade + att jag hade träning klockan 9 idag(a)
Det var en rätt tuff träning idag har ju varit bort så länge för först var jag ju sjuk sen så var jag i Thailand så du blir det hårdträning för Caroline! både hemma och på träningarna. nu ska vi träna tisdagar, onsdagar, lördagar och söndagar(a) och jag måste verkligen börja stretcha mina axlar:P
jag skriver mer från min datar och lägger in bilder när mitt Internet funkar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0