en vanlig dag.

hej bloggen, kom just hem från skolan har varit en rätt lugn dag idag, på lunchen var vi nere på donken å åt eller jag åt bara en glass hihi(a)
När jag, emma och elin satt och väntade på bussen så satt jag och kollade igenom min mobil "den som jag har nu" alla bilder från i somras när jag åkte runt i Europa med emma familj och så hittade vi en video som en kille sjöng på då kom alla minerna tillbaka haha, de var nämligen så att jag och emma träffade två killar i Danmark som var norskar och vi var typ ute till 3 på natten med dom och ena killen som hette lasse satt och skön en jätte bra låt och de va så himla gulligt(a) hihi var bara tvungen att säga de. nu ska jag kolla på andra avenyn sen är det träning från 18-21..

ledsen att jag inte lägger in bilder men vet inte vad sladden är till den mobilen som jag har nu är. så det får bli en sån här tråkig blogg med inga bilder tills jag har fixat allt "suck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0