Emma <3 Tedd

hej bloggen, då var men äntligen hemma från ikea, det första vi gjorde när jag och pappa kom hem var att börja montera upp skrivmordet/sminkbordet och så när vi öppnar det så är självklart skiten fel ! fan va arg jag blev, ursökta mitt språk nu men den dära jävla utlänska käringen som skulle hjälpa oss måste ha tagit fel elr något, åå ibland blir man bara så jävla trött på ikea, det är i stor sätt altid någo som saknas ! men min byrå monterade vi upp och den var jätte ifin, men själcklart sakades det speciella skruvar till ena lådan så vi måste åka tillbaka och fixa det i helgen.
sen har det hänt en jätte rolig grej idag/kväll min älskade lilla syster har hittat sin drömprins "äntligen" ni är så söta tsm Emma♥Tedd 26/3-09

Kommentarer
Postat av: emma

hehe, älskar dig Storasyster och Tedd <3

2009-03-26 @ 23:52:23
URL: http://ishockeyemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0