älskar dej Hanna !

hej förlåt för dårlig upptadering idag. I skolan idag hände de väl inget speciellt, men efter skolan hade jag tänkt att åka till stan direkt, men jag var tvungen att åka hem i mellan eftersom jag var för lätt klädd, hade min nya vår jacka " jätte smart" kallt som fan var det, jag fattar inte vad vi lever i för land ? det är nästan april och det snöar ?
när jag kom hem gjorde jag iordning mig och sen åkte jag till odenplan där Hanna mötte mej och så gick vi hem till henne, åååå va söt olle hennes lillebror är, har känt han sen har var nyfödd och han har växt så mycket, redan 4 år, gulligaste ungen ever ! vi var hemma hos henne några timmar vi hade så mycket att prata om, vi har ju inte hunnit träffas på ett tag. Vid halv 7 åkte vi till hötorget och åt middag i kungshallen, jag åt någon kyckling och Hanna någon kyckling macka(a) efter de gick vi på bio "en shopaholics bekännelse" den var helt okej, ingen jag direkt rekommenderar men det var ju inte dålig... nu ska jag typ kolla på tv och bara chilla har ju träning klockan 9 imorgon :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0