älskar dej felicia <3

Nu är jag hemma igen! jag och felcia var och solade i brommaplan i 20 min, var lite för långe kom jag på efter för blev lite röd i ansiktet men vad gör man inte för att vara brun haha. skulle ha följt med felicia hem men hennes mamma var typ sjuk så då åkte jag hem och gjorde met istället "pengarpengar" haha men efter maten gick jag utt och hyrde en film "rally brudar" hehe måste bara se den, den verkar så rolig. men vi får s vad jag tycker ska se den med mammi. sen köpe jag såklart glass när jag var där (a) så nu blir det mys vkäll med film och glass:D


älskar dej gumman <3

Tommy och jag

Tommy, Anton och felicia 

Felicia<333
 
me

caroline

(a)

Kommentarer
Postat av: TOMMY och anton

fett heta bilder(a) asså dom vid busshållsplatsen XP

2009-03-23 @ 20:37:21
Postat av: Anonym

AA tommy och jag är hetast!! ser ut som nåra jävla pundare! tommy <3 carro =. . . .

2009-03-23 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0