<3

förlåt för dålig uppdatering, men jag orkar verkligen inte blogg idag, har varit i skolan idag vi var och badade/simmade med klassen, haha ganska roligt när vi väl kom dit faktiskt(a) efter skolan åkte jag felicia och victoria till brommaplan och dom skulle sola sen blev de donken, och tommy kom oxå dit, undra vrf ? haha skoja, sen var jag på utvecklingssamtal:D uschusch de är inget jag föredrar med de gick bra så de e lungt förutom att en lärare sa till min mamma att jag kommer försent varje dag men de visste hon redan så.. hihi(a) fyfy carro.
sen har jag och kristofer kollat på "ballar av stål" haha fan vilket sjukt program. nu sitter jag och snackar med emma och tedd på msn:) ska kolla på gossip girl snart och sen ska jag sova, runt 2 elr vadå ? kommer aldrig orka upp imorgon, men börjar 10,50 imorgon så de e lugnt så går väl upp vid 8 och duschar å så(a) ha de bästa
puss på er !

 
 
 
Emmas och min lunch (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0