grattis manuela

Hej bloggen !
inge bra uppdatering från mig denna veckan, men men så är det ibland. nu sitter jag i min säng med bästis och snackar skit. vi hade klassensdag i skolan idag de var skit nice, sen efter de så åkte ja, emma, elenore, felicia och victoria in till stan och kollade i affärer, köpte bara en bh men den var as cool ! "ja å emma köpte lika dana " haha. efter de var ja tvungen att åka hem för att gör iordning mig för manuelas studentmotagning. en riktigt lyckad dag blev de !
*klassensdag
*stan med vännerna
*studentfirande hos manuela
*sola med pappsen å emma
när vi kom hem från manuela så hämtade vi upp emma på vägen och sedan åkte vi hem , men ja bytte bara kläder för sen tog jag pappa och emma en långprommenad till Brommaplan för att sola, så vi sola i 20 min och sedan handla och sedan hemåt igen. riktigt mysig kväll. blev bjuden till iris å några med ja tacka nej för ja ska ju ha gympa tävling i morgon så ja tog en mys kväll med min kära bästis :) sen kommer mina kussar från skåne imorgon. nu ska emma få blogga pusspuss !


så här såg jag ut

Men dom här underbar skorna


min kära mamma

i love you

pappa

du är den jag älskar mest storebror !

Grattis manuela ♥

så söt !

ja önskar dig all lycka i framtiden, du har en speciell plats i mitt hjärta !


Kristofer & Manuela & Amanda

pappa & Emma på väg till brommaplan

jag och pappa, självklart mina rosa byxor


Nu ska ja och emma fortsätta att snacka skit;) hare bra !
försten så har jag gympatävling imorgon klockan typ halv 5, men ska vara där 3, och innan de sk jag å pappa fixa  en ny kamera till mig :) eftersom min har gått sönder "igen"

Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Diggar dina skor ;D

2009-06-08 @ 17:01:50
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0