Kämpa !

Sitter i mitt rum och försöker göra mitt uppvärmningsprogram men jag har för mycket i huvudet för att kunna  koncentrera mig.. fan va trött ja är på mitt liv just nu ! känns som allt bara blir fel..
vill inte att du ska hänga upp ditt liv på mig gubben.
du måste försöka gå vidare utan mig.. ja vet att du klarar de !
för du är en stark kille, kämpa på nu !
du kommer hitta någon annan som gör dig lycklig ja lovar, du måste bara anstränga dig.
jag kommer alltid finnas vid din sida och stött dig, men ja tror inte att kärleken har nått ända upp för mig..
men du ska veta att jag alltid kommer att älska dig som vän !
försök att ta åt dig ****** du är värd den bästa ! ♥



Du klarar de !

Kommentarer
Postat av: elvira

usch, jag förstår att det är jobbigt. men du kan alltid snacka med mig carro. det kommer gå bra för er båda, det vet jag. sommarlovet blir nog en bra paus från alltihop <3

2009-06-02 @ 21:16:59
URL: http://elvirabystrom.blogg.se/
Postat av: caroline

tack elvira, ja hoppas verkligen de löser sig, annars vet ja inte vad jag gör..

2009-06-02 @ 22:32:50
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/
Postat av: .....

fyfan.... älskar dig förmycke<33

2009-06-02 @ 22:57:24
Postat av: felicia

stöttar er båda! fattar att det är svårt :/ <333

2009-06-04 @ 17:24:21
Postat av: caroline

mm:/ <33

2009-06-05 @ 09:04:05
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0